لیگ برتر بسکتبال ایران چه تاریخی آغاز میشود؟

جلسه هماهنگی لیگ برتر بسکتبال

تکلیف لیگ برتر بسکتبال ایران روشن شد

به گزارش “ورزش سه”، بعد از صدور مجوز برگزاری لیگ برتر بسکتبال و اعلام آمادگی تیم ها برای شرکت در این مسابقا، جلسه هماهنگی لیگ برتر بسکتبال امروز با حضور نمایندگان باشگاه ها در محل فدراسیون بسکتبال برگزار شد.

‎رییس فدراسیون بسکتبال در این نشست گفت: با توجه به مجوزهای ستاد ملی مبارزه با کرونا، مسابقات باید به صورت نیمه متمرکز، در شهر تهران و بدون تماشاچی برگزار شود. هدف اصلی ما شروع لیگ است هر آن چه در ادامه اتفاق بیفتد باید در زمان خود مدیریت شود. شرایط سال جاری ویژه و منحصر به فرد است و باید با تعامل بیشتر میان باشگاه ها و فدراسیون تسهیل شود.

 

حضور حسن نگهداری نماینده آینده سازان تهران در جلسه هماهنگی لیگ برتر

 

‎نمایندگان تیم های پالایش نفت آبادان، آویژه صنعت پارسا مشهد، اکسون تهران، رعد پدافند هوایی شهرکرد، شورا و شهرداری قزوین، خانه بسکتبال کردستان، مس رفسنجان، شیمیدر قم، مهرام تهران، شهرداری بندرعباس، شهرداری گرگان، ذوب آهن اصفهان، صنعت مس کرمان، کاله، آینده سازان تهران و خانه بسکتبال جهرم در این جلسه حضور داشتند. مهلت تسویه حساب سنوات گذشته، مهلت پرداخت ورودی لیگ سال جاری، گروه بندی مسابقات، تاریخ شروع و پایان لیگ، زمان ارائه مدارک و ثبت از طریق سامانه ملی فدراسیون، آمار و دوپینگ، اخذ مجوز کمیسیون ماده ۵ برای باشگاه ها و … از موضوعات مطروحه در این جلسه بود.

‎در پایان این جلسه با اتفاق نظر حضار مقرر شد لیگ برتر بسکتبال مردان در تاریخ ۱۵ آبان برگزار شود؛ اگرچه پیش از این فدراسیون اواخر مهرماه را زمان شروع لیگ عنوان کرده بود.

همچنین تصمیم گیری برای نحوه برگزاری لیگ جهت بررسی های بیشتر و جمع بندی نظرات نمایندگان باشگاه ها به آینده موکول شد. ضمن این که کمیته مسابقات دستورالعمل بازگشت به تمرینات و مسابقات بسکتبال برگرفته از راهنمای فیبا و ستاد ملی مبارزه با کرونا و فرم قرارداد بازیکنان و کادر فنی را در اختیار باشگاه ها قرار داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.